Meerdere Edenred-producten activeren op mijn Atos Worldine-terminal

Als uw Atos Worldline-terminal verbonden is met uw kassa:

Kijk met uw kassaleverancier na of Ticket Restaurant®, Ticket EcoCheque® en Ticket Compliments® als betaalmethode werden toegevoegd aan uw kassa. Is dit niet het geval, deel hem dan de technische productcode mee die moet worden doorgestuurd van de kassa naar de terminal, zodat hij deze kan toevoegen.

  • Voor Ticket Restaurant®: 200001#
  • Voor Ticket EcoCheque®: 200002#
  • Voor Ticket Compliments®: 200003#

Voor meer technische details, kunt u dit document raadplegen.

Als uw Atos Worldline-terminal niet verbonden is met uw kassa en hij beschikt reeds over de multiproductfunctie:

Volg dan de procedure die uitgelegd staat op pagina 5 en 6 van deze gebruikshandleiding om zo de multiproductfunctie voor de Edenred-kaart en de producten Ticket Restaurant®, Ticket Ecocheque® en Ticket Compliments® op uw terminal te activeren.

Als uw Atos Worldline-terminal niet verbonden is met uw kassa en hij nog niet beschikt over de multiproductfunctie:

Neem dan contact met ons op via dit formulier zodat wij een aanvraag om de multiproductfunctie te activeren kunnen indienen bij Atos Worldline.  Opgepast, uw betaalterminal dient 's nachts wel aangesloten te blijven zodat de betaalterminal de nodige updates kan ophalen.

Van zodra de multiproductfunctie is geactiveerd kunt u de procedure die uitgelegd staat op pagina 5 en 6 van deze gebruikshandleiding volgen om zo de multiproductfunctie voor de Edenred-kaart en de producten Ticket Restaurant®, Ticket EcoCheque® en Ticket Compliments® op uw terminal te activeren.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.